Serviceavtaler som gjør IT-hverdagen trygg
Hvorfor serviceavtaler gir bedriften et fortrinn
Forutsigbare kostnader
Slipp uforutsette IT-regninger. Med en fast månedspris vet du alltid hva det koster – og hva som er inkludert.
Prioritert support
Når noe skjer, er du først i køen. Vi løser det meste fjernstyrt samme dag – så hverdagen kan gå videre.
Skalerbar modulbasert løsning
Voks med oss. Våre serviceavtaler kan enkelt tilpasses om bedriften får flere ansatte, nye behov eller nye lokasjoner.
Visste du at 70 % av småbedrifter opplever alvorlig nedetid hvert år?
Slik fungerer våre serviceavtaler – enkelt og trygt
Kartlegging
Oppsett
Overvåking 24/7
Rapportering
Skreddersy serviceavtalen – modul for modul
Timebank
En fleksibel løsning der du forhåndskjøper 5–50 timer årlig. Bruk dem til det du vil: support, rådgivning eller IT-prosjekter.
Microsoft 365
Full drift, oppsett og support på Teams, Outlook, OneDrive og resten av Microsoft 365. Velg nivå: Fra lisenshåndtering til full administrasjon og support.
Nextcloud (Alternativ til 365)
Få din egen skyløsning med fillagring, deling, samarbeidsverktøy og backup – driftet i Norge. Full kontroll over dataene.
Sikkerhetskopiering
Automatisk backup av PC-er, servere og skydata – med lagring i Norge. Velg mellom grunnleggende backup eller komplett gjenopprettingstjeneste.
Endepunktsikring
Beskytt PC-er og enheter mot virus, hacking og løsepengevirus. Fra enkel antivirus til full sikkerhetsstyring.
E-post som en tjeneste
Drift, overvåking og support av bedriftens e-post – enten det er Exchange, IMAP eller Nextcloud.
Automatisering av manuelle oppgaver
Vi hjelper dere å spare tid ved å automatisere rutiner, rapportering, varslinger og andre manuelle oppgaver.
Webside som en tjeneste
Vi tar ansvar for drift, sikkerhet og support av nettsiden deres. Fra enkel landingsside til full nettbutikk – alltid oppdatert og trygg.
Nettverk som en tjeneste
Vi leverer, overvåker og drifter nettverket deres – inkludert WiFi, rutere, brannmur og switcher. Alt som en del av serviceavtalen.
Slik hjelper serviceavtaler bedrifter som din
Dataredning ved Inderøy: En Suksesshistorie
Steinkjer Sport & Event: Effektivt Datanettverk
Trønder Service: Støtte til Suksess
95 % av kundene våre sier at serviceavtalen gir dem en enklere og tryggere IT-hverdag.
Kanskje er din historie den neste?
Ofte stilte spørsmål
Hvordan måler dere kundetilfredshet og suksess i leveransen av deres tjenester?
Bruker dere kundetilbakemeldinger eller andre metoder for å forbedre tjenestene kontinuerlig?
Svar:
Alle våre saker håndteres gjennom et CMS-system som, etter fullføring av hver sak, automatisk sender ut en lenke. Denne lenken gir kundene muligheten til å vurdere kvaliteten på assistansen de mottok, uavhengig av hvilken av våre medarbeidere som bistod.
Vi tar hver tilbakemelding på alvor, og for å forbedre oss kontinuerlig, investerer vi i kurs og deler erfaringer innad i teamet. Dermed lærer vi av alle tilbakemeldinger, både de positive og de mindre positive.
Q&A
Hvilken erfaring og kvalifikasjoner har teknikerne som tilbyr support?
Er teknikerne sertifiserte eller spesialutdannede i de aktuelle teknologiene?
Svar:
Våre teknikere kommer fra ulike bakgrunner, og vi har derfor spesialisert oss innen forskjellige områder. På denne måten sørger vi for å dekke nesten alle felt innen IT.
Vi er alle lidenskapelig opptatt av IT og setter kvalitet og kunde tilfredshet høyt. Dessuten nyter vi virkelig arbeidet vi gjør!
Q&A
Er det støtte for alle typer enheter og operativsystemer?
Støtter dere både PC, Mac, Linux osv.?
Svar:
Ja, vi tilbyr støtte for nesten alle enheter.
Q&A
Hvordan håndteres oppgraderinger og oppdateringer av programvare?
Svar:
Q&A
Kan jeg tilpasse avtalen etter mine spesifikke behov?
Svar:
Q&A
Hvilken teknologi og verktøy bruker dere for å levere tjenestene?
Svar:
Q&A
Hvordan håndterer dere sikkerhet og datasikkerhet?
Svar:
Q&A
Er det noen skjulte kostnader eller ekstra gebyrer?
Svar:
Q&A
Hvilke responstider kan jeg forvente?
Svar:
Q&A
Hvordan fungerer timebanken?
Hvordan blir timer kreditert og brukt? Hva skjer hvis jeg går over de tildelte timene?
Svar:
Q&A
Vi er sertifisert og anbefalt






GH Kontor AS
De har lagt en plan for IT som vokser med oss. Endelig en serviceavtale som faktisk gir mening.
Trønder Service AS
Det beste er at vi slipper å tenke på IT lenger. Alt bare fungerer – og de følger med før vi selv merker noe.